Επιστροφές - Αλλαγές προϊόντων

 

Για την Ελλάδα

Για να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή ή μία αλλαγή παρακαλούμε επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας, μέσω τηλεφώνου στο (+30)2552021445 ή μέσω email στο [email protected]

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Κυρμάνη Παυλίνα, Βασιλέως Κωνσταντίνου 86, Τ.Κ. 68200, Ορεστιάδα, Ελλάδα

Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 7 εργάσιμων ημερών, από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται σε άρτια κατάσταση και στην αρχική τους συσκευασία, δηλαδή χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή να έχουν αφαιρεθεί από αυτά αυτοκόλλητα, ετικέτες, ταμπελάκια και ειδικές σημάνσεις, πέραν της φυσιολογικής δοκιμής. Επίσης θα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους. Δε θα δεχτούμε κανένα προϊόν, το οποίο είναι χαλασμένο ή λερωμένο.

Προϊόντα τα οποία δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, δε θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή ή αλλαγή και θα επιστρέφονται πίσω στον αρχικό παραλήπτη ή/και δε θα καταβάλλεται ουδεμία αποζημίωση.

Μπορείτε να ανταλλάξετε το αγορασμένο προϊόν με το ίδιο προϊόν σε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα (ανάλογα πάντα με τη διαθεσιμότητα του) ή εναλλακτικά μπορείτε να το ανταλλάξετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν της επιλογής σας, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το αρχικό (πληρωτέα η διαφορά που προκύπτει από προϊόντα μεγαλύτερης αξίας).

Σημειώνεται ότι: Στα σκουλαρίκια επιστροφές/αλλαγές δε γίνονται, για λόγους υγιεινής.

Η αποστολή των επιστροφών/αλλαγών σας θα γίνεται με δική σας χρέωση.

Στη σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό ή εμείς κάναμε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας, η επιστροφή, η αντικατάσταση και η επαναποστολή του γίνεται ΔΩΡΕΑΝ και χωρίς καμία δική σας χρέωση, εφόσον χρησιμοποιηθεί η εταιρεία ELTA Courier με την οποία συνεργαζόμαστε και εφόσον οι αλλαγές της ίδιας παραγγελίας δεν υπερβαίνουν τη 1 φορά. Σε περίπτωση που η αποστολή γίνει με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε εσείς. Ενδέχεται να σας ζητηθεί φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος προς διασφάλιση της άρτιας και ταχύτερης εξυπηρέτησης σας.

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, τα χρήματα μπορούν είτε να πιστωθούν στον λογαριασμό σας για επόμενη αγορά είτε να επιστραφούν σε τραπεζικό σας λογαριασμό, σύμφωνα με την επιθυμία σας. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον μαζί με το προϊόν επιστραφεί και η απόδειξη λιανικής του πώλησης. Για την επιστροφή των χρημάτων απαιτούνται έως και 15 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων στο e-shop και δικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι ο πελάτης, στου οποίου το όνομα έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής πώλησης και αφορά αποκλειστικά και μόνο τις ηλεκτρονικές αγορές και όχι τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Τα εποχιακά είδη αλλάζονται μόνο με αντίστοιχο εποχιακό είδος και δε γίνονται επιστροφές χρημάτων στα συγκεκριμένα είδη. Η πολιτική επιστροφών δεν ισχύει για προϊόντα που βρίσκονται υπό το καθεστώς προσφοράς.

Σημείωση: Τυχόν τραπεζικά έξοδα, επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για το εξωτερικό

Στην περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας σας έχει γίνει σε χώρα έκτος Ελλάδας, τότε τα έξοδα αποστολής της αλλαγής ή της επιστροφής τα επιβαρύνεστε εσείς.